hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 1 August 2011

Salam Ramadhan 1432H :)

Assalamualaikum...
hehehe...baik betul saya hari ni.ngehngeh.
dikesempatan ini,yany ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada diri sendiri memandangkan aku tengah menulis untuk diri sendiri ni...hehehe...
wah?dah setahun masa berlalu ye?
ishishish cepat betul lah...rasa macam baru je hari tu aku sambut puasa kat matrix...
teringat waktu tu,sahur sorangsorang dalam gelap...yelah,malas nak bangun makan...hehehe...
kalau rajin sangat pun gi water cooler ambik air panas nak buat nestum.
ohhh rasa macam rindu.MACAM la.hahaha...
time berbuka pulak,oh aku teringat aku selalu buka beli roti kat koop.
kenyang je untuk aku.dah biasa kan.hehehe...
tapi yang paling aku ingat 1 hari tu,aku berbuka dengan makan maggi ayam.

okay maggi ni la aku makan.sebijik ni lah.tapi aku dah masak lah baru makan.

sedangkan roommate aku sedang enak menjamu selera dengan macammacam hidangan yang dia beli dengan kawan dia kat bazar.uwww~ ;(
siap ajak membe makan dalam bilik tu...aku cuma boleh ambik bau jela...huhuhu...
tapi yelah,aku pun bukan rapat sangat dengan roommate aku...yang rapat sangat pun asyreen je...tu pun setelah 1 sem kitorang borakborak jarak jauh.hihihi...
tapi bukanlah bermaksud aku tak baik dengan roommate aku,baik je...okay sangat dengan diorang...
cuma tak rapat je...heee~
erm,tahun ni,fully bersahur and berbuka dengan family...
happy la rasa...sebab ada la orang uruskan makan minum aku..,
pastu kan,dapat makan sedapsedap tiaptiap hari...weee~
whoahhh heaven!
antara menu menu untuk berbuka yang selalu aku beli kat bazar adalah :


ayam perrrcik.aku cilok sape punya entah.




ni pun sape punya eh.taktau.aku punya lah.nyum!



herrr...favourite giler ni.char kuey teow.ngeee~



hihi...sekali sekala bukak puasa makan nasik lemak pun sedap...tapi kena ada lauk lah... :)



okay ni pun sedappp...


hoi yanie amira.belum waktu berbuka lagi lah!

hehehe...tak siasia aku simpan segala macam gambar makanan dalam lappy ni.hehehe~
ni pun,ada lagi gambar makanan aku tak letak sini tau.simpan untuk besok besok.
alaaa kan ada lagi 28 hari nak puasa.heee~

dah hobby aku memang suka makan.
makan yang sedapsedap lah.ada ke orang nak makan yang tak sedap?
heee~
actually ni hobby aku and asyreen.suka tangok makanan malammalam time lapar.
konon konon ni kira supper lah.boleh buat kenyang lah konon.hahaha~
rindu pulak dengan dia.budak kecik yang sengak giler tu.hehehe...

ma.....hari ni akak nak makan putu piring.ada tak jual?
ngeee~

putu piring tade.putung bambu ada.
PON BOLEYYY... :D


No comments:

Post a Comment