hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 29 August 2011

besok raya yey.

as salam...
hoh?
besok dah nak raya dah?aku rasa baru je tulis entry time baru baru puasa hari tu kan.
tengok tengok dah sebulan dah.
ermmm maknanya lagi berapa hari je lagi aku nak g USM dah.

erm nervous lah.
takut,berdebar,malas,sedih sume pun ada.
and aku tak rasa seronok pun nak raya tahun ni.

tambah tambah dengan tension nak pack barang yang berlambak.
pastu ngan tak dapat beraya dengan member tahun ni.
pastu dengan mood yang tak berapa nak ada dengan MB.

MB balik pun aku tak dapat jumpa dia...ni dah 4 hari dia balik sini tapi sekali pun aku tak jumpa dia.
dia tu kan,busy memanjang.
asyik keluar tiap tiap hari.

hari tu kata nak datang rumah aku tapi tak datang pun.
dah 2 kali cakap camtu.
bila aku tunggu tengok tak jadi.menyampah gila.
yelah,sibuk dengan kawan kawan dia.
pagi petang siang malam kawan.
padahal kat sana pun asyik ngan kawan.
kan dah janji,tapi mungkir.bagi harapan palsu je.

pastu asyik cakap rindu rindu.kalau dah janji tu datang lah betul betul!
memang aku bengang sangat ngan dia.meluat dah nak layan.
hemmmh.jaga hati kawan boleh sangat kan.hati aku tak pikir?
dah la hari tu memang kau dah kata nak datang rumah aku malam sabtu tu...tetibe kau bagitau aku kau nak gi futsal ngan kawan kawan.tanpa rasa bersalah kau tak kata sorry ke apa ke.
macam kau tak ingat je kan apa yang kau dah cakap kat aku siang tu?


tak guna ouh.
aku saaangat takde mood untuk raya.SUMPAH.


No comments:

Post a Comment