hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Wednesday 3 August 2011

erhhh!!!

hye,
hari ni,dah genap 3 ramadhan.
okay dah masuk 4 ramadhan dah pun yany.
hari ni,dah 2 hari aku period.
okay kenapa semalam kau tak bagitau pun kau first day period?
sebabbb...semalam aku takde mood.sakit perut sangat lah.
lagi pun semalam aku kerja kan,so pun takde mood nak tulis blog ni. psst aku dah dapat gaji semalam tau.weee~
aku bukannya macam sesetengah orang yang semangat tulis blog walaupun perkara rubbish.
konon wordless tapi berjelajela entry nya.
shitty lah wordless tapi ber-word word kau tulis hoi.
okay aku nak cerita apa ha?ini betul wordless tapi aku nengok berbaris jugak dah aku taip kan. -__-"

erm petang tadi...aku gi BSN...beli pin number untuk PTPTN.
alaaa yang 'along' untuk pelajaran tu.
okay aku tak hingin pun nak dapat pt tuh,tapi yela bak kata mama aku,
lebey kurang bunyiknya cenggini :

'daripada tak dapat scholarship kang kak sape nak bayar yuranyuran untuk next sem kau tu?ma dah takde duit ribu ribu masa tu.sem ni ye lah ma bayarkan...duit nya dah ada...sem depan takde nya dah.'


okay ma panjangnya.akak tau lah.okay okay jap gi pegi BSN ye ma. ----->dalam hati je.

okay petang tadi lah dah selamat aku beli pin tu...
tapi tak daftar lagi ni.nanti lah nak daftar lah ni.alarh.
yelah aku nak gi daftar pt tu.
bye! B-)

No comments:

Post a Comment