hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Saturday 13 August 2011

hari menjadi Chef! yihuuu~

hye,hari ni,dah berlalu 13 ramadhan..
dah 13 hari syaitan nirrojim kena ikat kat neraka.kan kan.
padan muka syaitan tu.kena ikat selama lamanya lagi bagus.
and dah 13 hari umat islam berpuasa...
walaupun aku tak puasa 13 hari,tapi aku masih tergolong di kalangan orang islam jugak tau!

okay hari ni,aku nak kepoh pasal aku dah tau masak pengat pisang!!!

cehhh kecoh giler lah kau.

eh bangga lah weh,sebab aku baru tau buat okay,hihihi.
comel giler aku potong pisang pun tak reti.ngeee~
eh perasan pulak.
okay bukan aku masak,mama yang masak.
tapi aku tolong jugak lah! :D




heee~ saje amek yang ini sebab rupa lebih kurang ngan yang ma masak tadi :D



lagi lagi?
erm lagi tadi ma masak goreng pisang.eh tak pisang goreng.
alaaa stok pisang jugak.aku yang nak.
heee~



saje pilih ini sebab nampak sangat crispy :D



lagi apa ha?tak ingat.excited nak makan dua ni je.heee~

bye! :)


No comments:

Post a Comment