hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 22 August 2011

hati-kepala-mata

menangis
hari ini,aku menangis lagi
menangis dan menangis

semalam aku menangis jugak.sampai mata pun bengkak and tak boleh bukak
aku cuba bukak sikit untuk tengok muka aku kat cermin
masyaAllah aku takut tengok muka sendiri
muka merah mulut bengkak jadi color maroon hidung besar color pink
and mata? sangat kecik.kecik sangat.

selalu,aku nangis kelopak bawah je bengkak.tapi semalam kelopak atas pun bengkak jugak
and,eyeball aku,banyak urat timbul
aku try nak kurangkan bengkak tu.aku ambik wudhuk
and aku niat nak solat hajat
memandangkan waktu pun dah dekat pukul 4 pagi

tapi,sama je.
bengkak tak surut
tak mungkin lah cepat sangat surut
aku nangis 3 jam non stop okay?
3 jam.

masa adik aku kejutkan bangun sahur
aku tak boleh bukak mata aku ni
aku basuh muka nak try bukak jugak
sikit je boleh

selalu aku tak terus tido lepas sahur
tapi pagi tu aku tak larat
memang tak larat
aku terus tido
aku tak sedar sampai lah aku tengok jam dah pukul 8 lebih
tapi aku tak larat bangun
kepala aku sakit sangat

sedar sedar,aku jaga adik aku kejutkan
dah pukul 12 setengah.

kenapa aku nangis teruk sangat?
sebab aku sedih.aku sedih dengan hubungan aku and MB sekarang
kitorang dah tak macam dulu lagi
MB lama dah hilang
sekarang dia bukan MB yang aku kenal dulu




No comments:

Post a Comment