hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Wednesday 17 August 2011

nombor ekor.

as salam.
cehhh tajuk entry tah pape tapi baik sangat ni siap bagi salam.
okay aku nak cerita semalam aku dah beli number baru.
number maxis.so tak de lah terbang berhengget kredit MB bila nak call aku.hehehe.

semalam,MB ada tanya,kenapa number yang tu (number baru ni) yang aku pilih?
alasan kuat ku,number tu start daripada 017.ye lah number maxis 012 and 014 tu...aku rasa pelik lah nak pakai.
and alasan yang aku rasa aku suka sekali adalah...hahah.
number selepas 017 tu,start dengan number 6,and end with number 4.

so...apa yang special nye?
erm,sebab number lama aku pun start 6 last 4.
so dekat dekat lah ngan number lama tu kan.hehehe~

aku cakap kat MB,nak carik yang sebijik takde jual lak.
then MB kata : '  memang lah tak jumpa...apa lah...yany ni.  '


hehehe.alaaa b,syg gurau jek.memang lah takkan jumpa dah number tu. -__-"
tapi kan,rasa frust lah,sebab dah pakai number lain.hehehe.
dah lah tak youth club.
kalau tak,number lama aku tu,still ada 2 tahun lagi youth club tau.
ermmm rugi rugi.
tapi,nak buat camne,
benda dah jadi pun...

No comments:

Post a Comment