hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 15 August 2011

pakai number baru mesti jadi orang baru?

hye,
hari ni,dah masuk hari ke 5 aku tak boleh pakai number maxis aku.ohh bukan tak boleh pakai.dah memang tak pakai dah pun.
dem betul lah.banyak banyak number,number aku yang kena dek celcom nih.
aku pakai number celcom yang lama tu je sekarang.
hemmm,aku sedang berfikir,



*adakah aku patut beli simcard baru merangkap pakai number maxis baru?


*atau terus menerus pakai number celcom yang membebankan aku bila nak message and call my MB?


*atau pun aku beli je simcard maxis baru and then pergi maxis centre tukar number lama aku tu balik?



hemmm.aku rasa macam nak buat yang pilihan ke3 tu.tapi bila fikir atoi malasnya nak gi mencari maxis centre and buat segala macam hal nak tukar tukar sume tu.
tapi bila fikir balik,kalau aku tukar number lain,susah lah.
sebab sume kawan kawan aku tau number tu.
and urusan USM ke,pt ke,scholar ke,kedai kedai ke,sume aku bagi number tu.
acane ha?

rasa cam tension giler lak ingat pasal ni.hahaha.
tapi siriyes lah.sayang ngan number lama aku.
7 tahun dah aku pakai number tu.
nanti mana lah tau kawan kawan lama yang dah berzaman zaman tak contact aku tetibe nak contact balik,
mesti dorang nak contact number tu nye.
yang aku pulak mana lah tau dorang pun dah tukar number,langsung lah tak dapat contact pun.
yang da fb okay lah.
aku boleh contact kat situ je.yang aku takde?
hemmm.
nak menung untuk fikirkan masalah ni.


bye!



yela,cane ha?

No comments:

Post a Comment