hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Thursday 4 August 2011

bila 1 sakit yang lain pun turut sakit.

hye,
hari ni.masuk hari ke 3 aku bersama miss P.
okay siang tadi aku and adik aku mencekik roti telur.huah! sedap.hehehe.
dan time berbuka,mama masak mee kari.woah pun sedap.
erm kau yany sume pun sedap kan. -__-"
last last nye,aku baru je kua toilet ni.cirittt birittt.ermmm.
tu la perut aku memang sensitip sikit pasal makan ni.
mulut tak sensitip.sume pun aku balun.yang jadik mangsanya perut.
ciannn miss tummy aku kan. :(

haish.tapi sebenarnya itu bukan agenda utama yang aku nak tulis kat sini.
sebenarnya aku nak cite pasal malam tadi.
okay malam tadi aku tanya mr MB pasal sesuatu ni.
pasal gambar pompuan dalam phone dia.
pompuan?pompuan mana?
banyak lah gambar pompuan.
sume nya awek dia.eiy,yang sume awek dia tu aku la.

tapi...tetibe tersesat gambar cewek sorang nih.
uiyyy aku pernah tangok gambar tu weh! kat dalam fb! fb budak pompuan tu lah.buat apa kat fb aku.
aku dah tengok lama dah.2 minggu lebey dah. ceee macam lama sangat lah kan yany.
tapi baru semalam aku nak tanya.
MB jawab apa tau?
dia kata budak tu yang send kat dia...aku pun bertanya lagi kenapa dia send pulak?
lantas MB menjawab...yang dia pun taktau kenapa budak tu send kat dia...
budak tu send kat dia pagi before nak gi class.time tu MB baru bangun tido.
okay aku jadi pelik banyak dah.tadi pelik sikit.
apa pasal pompuan tu mesti nak send gambar kat bf aku?
MB cakap dia memang tak tau kenapa...budak tu yang send kata dia nak gi class ni...

dan apa reaksi aku?
ehem ehem,dalam hati berteriak:
wei SHITTY!
aku pedulik hape kan kau nak gi class ke jamban ke mana pun.nak gi hell pun aku tak kisah langsung.
yang aku kisah sangat perlu ke send gambar kat bf orang and gedik gedik nak bagitau kau nak gi class???
fuuu lah kau weh.

okay tu aku memang marah sangat.
and then beberapa ketika aku tak ingat sangat pastu,
kitorang borak supersaver.hehehe~
tapi mood tak okay pun.aku lah yang tak okay.
kitorang cakapcakap pasal mende alah ni lah.
pastu MB kata kat aku jangan marah dia...
aku memang tak marah dia hoi.
aku marah kat pompuan tu.
habis aku sebut segala macam carut yang susah giler nak kuar dari mulut aku ni.
okay tak sume carutan yang kua.
tapi lebih lah daripada bodobodo yang aku selalu sebut.babi pun paling kuat before this.
ni tak.
memang BIJIrin pun kuar sekali lah.

dah memang gatal bijirin pun.
aku paling anti ngan pompuan yang menggatal nagn bf orang ni.
sebabbb...aku tak macam tu.
hello,kejadahnye nak send gambar kat bf orang lain weh?
pastu sibuksibuk nak bagitau yang kau tengah gaduh ngan bf kau kat bf orang?
yang tu MB lah cite semalam.
aku ada nak cite kalau aku gaduh ngan MB kat bf orang lain?
ngan member aku pun kalau dah teruk sangat baru aku cite.
lebih baik settle je sendiri kan. eventhough selalu MB je yang settle down dulu.hehehe~
bongokkk.
sumpah aku fuuu giler ngan pompuan jenis camtu hoi.
harap muka suci kan tapi hati hampes kan.
gedikgedik aku pun,aku tak gatal weh. :)

No comments:

Post a Comment