hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Wednesday 11 April 2012

stalker

hye,

hohohohoho,

aku rasa geli hati,

erm cemane nak start ni hah?

hohohohoho...

stalker. baest gak jadi stalker ni sebenarnye. hahahahahah
tapi aku suka stalk benda yang boleh buat aku tersenyum,
bukan stalk benda yang boleh buat aku sakit hati ke ape.
like tadi, aku sesaje je stalk kawan aku sorang ni,
lama gak tak jumpa dia, tergerak hati nak stalk dia pun sebab keluar kat news feed fb tadi.
so aku pun bukak profile dia, and tengok recent life dia,
Alhamdulillah.... dia happy :)


aku happy okay kalau orang yang aku sayang happy dengan life dia.
as long as perkara yang membuatkan life dia happy tu,
tak menjejaskan life aku.
I mean, dia happy kan? bagus lah, tapiii dia happy tu bukan dengan cara menyakitkan hati or diri aku.
okay contoh ar kan, someone yang suka sakitkan hati orang lain, or suka menyusahkan hidup orang lain,
and dia happy dengan cara tu. ouh sangat tak patut okay. itu keji.


alaaa, macam dalam drama drama or filem ke or sinetron ke,
mesti ade watak antagonis yang sukaaa sangat carik jalan untuk musnahkan life orang lain kan?
and at last dia rasa puas hati and konon happy la kan?
ha macam tu lah. aku tak suka.
yang buat aku suka kalau orang tu happy tanpa membuat orang lain sengsara.
hahahaha cakap macam pernah je ade orang buat kau sengsara kan yany?


ye memang ade, aku pernah okay merasai orang lain gembira bila tengok aku susah.
aku pernah la kenal orang yang kalau boleh nak rosakkan terus hidup aku
supaya dia boleh hidup dengan gembiranya bila tengok aku sedih and sengsara.
mungkin dia rasa dia hebat and dah menang bila dapat buat aku menangis ke ape.
tapi tak kisah lah, last last pun kau tak untung ape pun, heee :)
and Alhamdulillah, aku dah cukup gembira pun now :D





okay okay sekarang nak tukar mood plak,


tadi aku scroll and scroll lagi cursor ke bawah time on fb,
saje tengok news feed kan,
sekali nampak ade sorang budak chinese ni,
dia sama kem dengan aku time Pimpin Siswa hari tu,
tak silap aku, budak tu, mak nye orang Thailand...
aku pun bukak profile dia saje nak tengok, (stalk orang je aku hari ni.)


then aku tengok lah album dia kan,
ade 1 album ni, title ade lovelove, aku bukak lah, nak tengok rupa bf dia.
aku tengok bf dia macam boleh tahan kan,  :P aku enlarge lah 1 pic ni,
sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tanjat aku tahu tak??????????
rupa nya itu budak math! sama lecture ngan aku!
sama sama jadi ajk ngan aku time Maths Trip hari tu.
hahahahahahahahahah sungguh tak sangka okay.


terus lah aku stalk ke gambar seterusnye,
erm sah and confirm, itu memang budak kuliah aku lah.
sama sama chinese lah. and budak laki tu boleh tahan lah daripada budak laki chinese yang len.
selalu kan chinese laki cam nerdy nerdy kan, tapi budak ni tak lah, smart je.
padan lah dengan gf dia ni, comel sangat.


bila dah tengok sume pic dorang,
terus aku flashback balik, dulu ade sekali time aku p mcd kat Quennsbay dengan MB,
aku ade ternampak boy chinese ni, lalu depan mcd yang kitorang lepak tu,
then berkepit dengan sorang girl ni, sexy hamat tahu.
aku just tersengih jelah, sebab dah tau dah si leng chai ni ade gf lah.
and gf dia pun usm, sebab dating kat QB jugak kan. selalu nye camtu lah.


and tadi aku tersengih sengih lagi sensorang sebab dah tau dah sape girl yang sexy mexy tu.
hahahahahahahahahah giler stalker aku.
and tetibe aku terflashback balik time Pimpin Siswa dulu,
si leng chai ni, memula dia bukan kem sama aku tau,
dia kem lain, tapi sebab kan kem yang aku dapat ni, agak tough,
so camp kom suruh siapa yang tak larat, tukar dengan peserta dari kem lain.


anddddddddd baru aku teringat, si leng chai ni rela hati okay minta tukar ke kem yang aku dapat tu.
memula aku ingatkan, dia nak teman sorang member dia ni, budak math jugak,
sebab aku tak kenal lagi si leng lui thailand tu...
tapi, aku tak tau la time Pimpin Siswa tu si leng chai ni dah couple or belum dengan gf dia tu
so aku anggap je lah time Pimpin Siswa lah dorang start kenal kud.
lagi pun pic pic aku tengok kat profile si leng lui tadi sume baru tahun ni
so maybe dorang baru kenal lah kud kan? heee


haiiih lah, apesal aku sibuk sibuk nak pikir pasal dorang lak ni?
kahhhhhhhhhhhh
alaaa saje je, rasa happy okay bila dapat tahu, (sangatlahbizibodi)
nanti balik Penang boleh lah aku bercerita dengan kawan kawan. ahahahah
lagi lagi sorang kawan aku tu pun sama kem ngan aku dulu. hihihi
adoi la tah pape aku ni. itu pun nak kecoh.
eh suka aku lah! :P

No comments:

Post a Comment