hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 5 December 2011

kenapa ha??

slm,
adoiyaiii...kenapa lah susah sangat nak update blog kat sini??
padahal kekawan aku senang je update blog dorang.
selalu ada story baru.
tapi aku???
story baru banyak...tapi bila time nak cite tu,nak log in pun tak dapat. T.T
erm this time aku takde lah nak cite story yang best best.
yang best best hari hari tu dah lupa.
malas nak cite balik. huhaha.

erm tapi aku tengah kecewa sebenarnya.
kecewa dengan result test aku.
semua test aku kot result tak best!!!
aku rasa  menyesal lah pulak ambik course math ni.
tetibe rasa ... "nape lah aku tak letak bio as my first choice???"
tengok konon minat sangat math. tapi sekarang ape jadik???
huuuuuuuuuuuuu

erm lagi sebulan la lebih kurang nak final dah.
cuak giler nih.
cemane aku nak buat???
dah lah soalan exam pelik pelik.
math tapi banyak minta ayat. amende???
takut sangat.
dengan test yang bercelaru.
cemane nak dapat dean list?
huuuuuuuuuuuuuu nak nangis ni.

takut lah. ggrr

No comments:

Post a Comment