hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Tuesday 13 December 2011

balik yeay. :D

hye..
baru hari ni aku nak update.
lastweek aku balik rumah.
balik dengan MB naik bus. heee
balik pun sebab ada kenduri...
sampai sampai duta dah pukul 1 pagi camtu...mama and ayah datang amek.
sampai rumah ada la dalam pukul dua.
tu pun sebab gi rawang dulu, hantar kan MB kat rumah dia.
mama and ayah tak bagi dia suruh kawan dia datang amek.
dorang kata bahaya. aiceceh.

rasa sekejap je aku balik rumah tau.
rasa cepat sangat masa berlalu.
tapi memang sekejap je pun aku balik.
tak sampai lah exact 2 hari aku kat rumah.

hari sabtu tu, g Shah Alam,
hantar dokumen perjanjian sume.
ouh lupa nak story kat sini eh, aku berjaya interview pinjaman Selangor...
so sabtu ri tu la hari penyerahan perjanjian sume.
huh tunggu turn, lama okay, last last kul 1 camtu, settle.
Alhamdulillah, takde prob, sume dah lengkap. :)


membelanja mama and ayah makan aiskrim motor.weheee~


dari Shah Alam, ke PJ pulak.
g rumah tokcu..
amek tokcu and andak bawak datang rumah kitorang.
since sabtu lah few sedara mara datang tido kat rumah sebab nak tolong tolong apa yang patut.
sampai samapi rawang, dah dekat pukul 6, memang penat.
macam masa banyak habis kat perjalanan je...

sampai di rumah, tolong tolong lah buat kerja sikit. (tolong ke???)
lepas maklong and family datang, kitorang start pack pack kan goddie bag untuk guest yang nak datang esoknya tu.
herm esok dah hari langsung, kena lah buat cepat cepat.
sebab pastu nak masak masak yang untuk pagi esok nya tu pulak.
nasib baik lah makanan untuk guest sume catering, just tinggal nak masak sikit sikit untuk sedara mara yang datang awal pagi sok nya tu je.

huh.
sangat penat lah.
padahal aku takde lah buat kerja banyak sangat pun.
sebab dah ramai kan, sorang sikit jela buat.
tapi fun lah, ramai sedara mara, meriah rasa. heee

nanti lah sok ke aku update pasal hari langsung tu pulak ye,
nak mandi.
huhe :D

No comments:

Post a Comment