hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 27 June 2011

hee...

sehari sebelum birthdayku.haha~
ermmm...baru dapat 1 hadiah...daripada ikin...
mana yang lain ni?hehehe.
agakagak banyak tak hadiah yang bakal aku dapat nanti?
hehehe tak malu betul lah.
teringat pulak setahun yang lepas...
time kat KMS dulu...
kawankawan yang close ngan aku kat sana buat prank kat aku...
dengan tepung,air,kek coklet yang sedap...
lepas tu berlarilari dekat astaka and bilik tutor sebab takut kena tepung...
lepas tu diorang share belanja aku makan kuey teow tomyam and milo ais kat cafe lyra...
wawa bersihkan rambut aku guna berus kain untuk sikat tepung yang melekat kat rambut aku...
terkejut+tak sangka+terharu pun ada...
uwww...
ermmm...tahun ni dah tak ada semua tu...
rasa cepat sangat masa berlalu tau...
terbayang plak semua peristiwa (aiceh) kat KMS dulu...
walaupun setahun je kat sana,and walaupun duk sana bukanlah best sangat pun,
tapi meninggalkan kenangan dalam hati jugak lahh.

No comments:

Post a Comment