hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Tuesday 14 June 2011

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...
selamat sudah aku wat keputusan...hahah poyo.
aku dah terima tawaran USM tu! yeay!!!
hahahaha...tah pape.
aku harapharap keputusan yang aku buat ni keputusan yang tepat...
harapharap aku tak menyesal nanti...
alaa takpe lah jauh sikit...daripada jauh banyak...
hahahaha...
ermmm tak sabarnya nak gi penang...hoho...
duk kat pulau la aku selama 3 tahun nanti..hehe...
nasib baik kawan baikkk aku pun terima jugak...tengs DINI kerana kau bersetuju untuk menemani aku duk
kat tempat orang yang aku tak pernah jejak tu kud?
woo tapi aku kena ambik risiko tak boleh balik rumah selalu...
dah tak boleh la macam time kt KMS dulu...boleh balik sesuka hati jiwa raga aku...
nak balik ke sana balik pun ma ayah hantar...
uwww lepas ni dah tak boleh camtu...nasib lah...
tapi takpe lah...sana best apa...boleh jalanjalan...shoppingshopping...hahaha...
tapi lagi 1 yang best sangat tu,sana buanyakkk MAKANAN!!! woahhh heaven! hahaha...
gemuk lah kau nanti yany oiyyy...ngaaa...
aku kena lah sediakan bekalan nestum and oats yang mencukupi sebagai makan ruji aku time kat hostel t...
heee~
hehe...excited pulek dah...hari tu macam taknak sangat masuk sana...hahaha...
weee~


USM,
I'M COMING BEBEYH!!! :DD

No comments:

Post a Comment