hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Sunday 12 June 2011

dilemma maa...

yeay!
akhirnya lappy aku dah boleh wifi semula...sengal tertekan off button memang lah tak dapat wifi...
hermmm...semalam aku dapat sms from 15888 yang mennyatakan ; ' RM0.00 USM : Tahniah! Anda berjaya ditawarkan tempat di USM. Sila semak keputusan dan sahkan TERIMA/TOLAK di https://pohon.usm.my TK '
bila aku bukak website nak tengok,tertera lah benda ni ;


Tawaran Kemasukan
Ke USM Sidang Akademik 2011/2012
Seksyen Pengambilan Pelajar
Hotline:1300 888 876 begin_of_the_skype_highlighting            1300 888 876      end_of_the_skype_highlighting
Logout
Keputusan
TAHNIAH! Anda berjaya mendapat tawaran di Universiti Sains Malaysia.  Maklumat  tawaran adalah seperti berikut :
Nama:YANIE AMIRA BINTI SALLEH
No Kad Pengenalan:920628105636
Kod Program:SS08
Program:SAINS (KEPUJIAN) (MATEMATIK)
Yuran Pengajian:RM 1240 setahun
Tempoh Pengajian:3   TAHUN
Makluman
1.Program yang ditawarkan adalah MUKTAMAD. Sebarang permohonan pertukaran program pengajian tidak dibenarkan.
2.Anda dikehendaki membuat pengesahan penerimaan ATAU penolakan tawaran melalui laman web ini sebelum atau pada 15 Jun 2011, jam 5 petang.  Calon yang tidak membuat pengesahan dalam tempoh tersebut dianggap MENOLAKtawaran.
3.Sila baca Peraturan dan Syarat Kemasukan sebelum pengesahan dibuat.
Pengesahan Tawaran
Pengesahan hanya boleh dilakukan SEKALI sahaja.
Saya menerima tawaran kemasukan ke USM dan telah membaca/memahami peraturan dan syarat kemasukan ke USM
 Setuju Tolak

Agakagaknya,apa yang aku rasa?
entah lah.aku sendiri tak tau.happy ada,takut ada,
rasa macam nak terima,rasa taknak ohh.
offer ni memang dah bagus dah.USM plak...bukan calangcalang uni kat Malaysia ni...
dah tu,aku dapat course yang memang aku nak...memang first choice aku pun...
tapi,jauh sangat laa...nanti tak boleh balik selalu...kat penang tu aku bukan ada sesape...
lagi 1,kalau aku tak terima,mana tau rezeki aku dapat UM or UKM course yang sama ke...
kalau tak math pun,asalkan dalam selangor...
tapi,kalau aku tolak offer ni plak,aku takut aku terdapat UPM ke,atau UKM yang course bukan yang aku nak sangat...
hermmm...memang taktau nak keputusan sekarang ni...
ma ayah suruh aku solat istikharah.
mogamoga Allah tunjukkan jalan terbaik untuk aku...
Aminn Ya Rabb...

No comments:

Post a Comment