hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Monday 30 January 2012

fuhhhhhhhhhh

setelah berhari hari aku tak update, hari ni baru tergerak hati nak bukak blogger nih.
nak cite hape yek?
since minggu lepas, aku sangat busy. aiceh poyos betul.
tapi betul lah, busy lah banyak benda aku alami sepanjang cuti ni

okay mari kita rewind balik ape yang aku lakukan sepanjang hari hari yang aku tak update blog ni.
kita start from a day after 24 Jan. that is 25 Jan :

25 January 2012 :
-yoya ( my cousin) datang tido kat rumah. bawak ikin balik, and bawak adek dia, ine tido kat rumah skali.
-kitorang lepak lepak, makan makan, memekak sesama sendiri.
-malam nye ada pasar malam, so mama angkut kitorang sume skali.
-memula aku taknak g coz aku baru je sapu mask kat muka. giler sayang nak cuci balik weh!
 tapi akhirnye aku cuci lah jugak sebab mama forced aku ikut jugak.
-ouh kat pasar malam terjumpa Anys, men drama drama sikit kat pasar malam tu. mueheheheh
-balik from pasar malam, mentedarah yong tau foo, and ape benda ntah? dah lupa.


26 January 2012 :
-aku and yoya rasa sangat bosan duk dengdiam kat rumah, so kitorang bawak adek yang last tu g Rawang.
-actually mama la ni suruh bawak adek skali. kitorang g karaoke kat Rawang.
-habis lah lebih 30 hengget untuk karok selama 2 jam.
-ouh ada record video adek laki aku tu nyanyi lagu Ramlah Ram. tapi takde kat aku lak. hehehe
-abes karok, kitorang g Tutti Frutti makan. adek aku semangat kalau bole sume benda yang ada tu dia nak
 jadikan topping. hasil nye??? rasa pelik. hahahahaha


27 January 2012 :
-aku, yoya, adek adek aku, and ine adek yoya, g Jusco Rawang, bawak dorang yang tak pernah g lagi.
 ehh ehh poyo je aku, padahal baru skali je datang. hahah
-kitorang g Popular untuk menghabiskan lagi voucher buku yang ada. hohoho
-hanya rm50 saje berjaya dibelanjakan. yakni bersamaan sekeping voucher.
-ini bermakna ada lagi 2 keping still park dalam purse sekarang.
-kitorang banyak bolot komik je. heee
-aku beli Dear Yayah versi komik tu, and komik lawak lawak, adek aku punye lain! hehehe
-petang tu yoya and ine balik rumah dorang.


28 January 2012 :
-pepagi dah gerak g rumah maklong, after breakfast, kitorang semuaaa g Shah Alam
 maklong nak carik kasut. tapi tak jumpa yang berkenan.
-petang g P.J. rumah tokcu.
-malam tu kitorang keluar ngan makcik makcik g Sunway Pyramid. again, maklong nak carik kasut.
-memula tak jumpa yang berkenan, aku lak yang jumpa, aku lak yang beli. hehehehe tapi itu atas galakan
 mama, ma yang suruh beli kasut untuk padankan ngan tema kenduri besoknye-kelabu/silver.
-last last, kedai yang laaast skali, TSC, maklong jumpa kasut yang dia berkenan. okay, dapat lah color
 kelabu ada silver silver dust atas dia. :) cantek.


28---29 January 2012 :
-pakcik ku ajak aku and yoya g uptown malam tu.
-huh? sangat penan + mengantuk. tapi nak jugak pegi!
-kul 12 lebey kitorang gerak g Danau Kota. bawak keta kakngah. muhehehe
-sampai sana dalam kul 1 camtu, jalan jalan,
-aku dapat beli dress labuh color hitam. rm40 ^^
-aku suka sangat itu dress, sebab dia labuh sangat, feel cam cinderella sikit. sikitttttt arr. *pangggggggg
-pas g Danau, g KL, makan steamboat tepi jalan, syiokkk!
-and sampai rumah tokcu pukul 3 lebih. booom tido. hahahaha


muka sangat melekit. sehari suntuk tak mandi weh!


29 January 2012 :
-hari langsung pakcik ku kawen.
-aku and yoya jadi penjaga guestbook.
-haruslah kami yang menjaganya.
-susah payah buat cantek cantek tau. huhehe


ouh hasil kerja tanganku. ^^
tak daye lah nak snap each page of guestbook ni.
walaupun setiap page dia aku hias lain lain, over tau. hehehe


-hari ni, aku karok lagi ngan yoya. hahahaha
-tapi lagu lain lain lah, dia lain, aku lain. kakangah and abang fairus lak duet lagu dua insan.
-hehehe mama aku pun nyanyi jugak. lagu tenda biru. ayah aku lak cakap ' ade lah ma frust ngan sesape tu. '
 hahahahah takleh blah. padahal tu memang lagu feveret mama.


mane tumpahnye kuah kalau tak ke nasik. hohoho


-erm hari ni pun aku takdelah snap pic banyak banyak. tah, rasa takde mood nak snap snap pic ni.
 asek nak nyanyi je keje. hahahahahaha
























eh okay lah, itu saje untuk minggu ini, sekian, ^^


guestbook-guard. hohoho



No comments:

Post a Comment