hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Thursday 28 June 2012

she's 20 NOW!!!

hye!
assalamualaikum!


dengan ini secara rasminye, Yanie Amira binti Salleh telah melangkah ke alam puluhan.
oh NO!!!


tapi nak wat camne, dah hakikat, kena lah terima seadanye kan. *nada terpaksa*
walaupun sebenarnye tak rela. T.T


rasa cam tak best je bila orang duk tanya, 'umur berapa?'
and aku terpaksa lah menjawab, 'DUA PULUH.'
oh rasa cam, aku dah puluh-an? like seriesly? aku dah di zaman puluh-an???
oh tetibe rasa cam baruuu je lagi p buat ic hari tu.
now, tinggal lagi setahun dah nak kena p tukar ic baru. huh.



sempena ulangtahun kelahiran ku yang ke 2 dekad ini,
takde pape yang best pun. serious ni.
yang best pun dapat call free from maxis.
tu pun call MB sorang je. dah tu nak call sape lagi weh??? tell me?
celcom lagi syiok, dia kasi free call seminggu kan,
tapi aku takde sesape yang nak di call. durr buat rugi betei.



oh ya, semalam aku ade mintak mama suruh beli kek. *gilertaktahumalupunyepompuan*
memang tak malu kan? tapi ku pedulik haper. tu mak aku weh. haha!
tapi mama kata beli kek yang murah murah je lah.
eh takmauuu. giler demand ini pompuan. dah la takmalu, demand lak tu.
aku nak SR jugak weh. hahah!
mama kata adek adek aku takde pun SR. tipu! padahal ari tu dorang celebrate ramai ramai.
mama belikan kek SR. huh,



aku cakap, tak kisah lah nak SR jugak.
nanti kat kek tu tulis lah nama akak, kakngah, Qaisara, Maisarah, sebab kitorang sume bulan june.
so, kira fair la kan, aku punye pun kira sharing sharing dengan orang lain jugak kan.
mama kata tengok lah dulu. kah! yes!
and mama kata, on the day, takde kek tau,
sebab nak bawak kek p rumah maklong time barbeque ahad ni.
so aku rasa, baik lah letak nama yoya jugak atas kek nanti. sebab dia 2 july. huhu



hajat dihati kan, tingin lah nak kek ghope cenggini, jap eh aku upload.






amacam? okay kan? walaupun dia simple je, tapi sangat bermakna untuk aku.
tapi aku tau, takde sape nak buatkan aku kek cenggini.
so, diam jelah.
but actually, bole je kan, guna kek SR yang choc indulgence tu, pastu hias jadi cam atas ni kan?
haha! tapi 1 hal la kan, sape nak kisahkan pulak?
lagipun, kau sape je yany? giler demanding lah kau.
tapi...........tingin. T.T



actually kan, aku ade banyak lagi birthday wish yang aku rasa macam poyo je.
macam lah ade orang akan realisasikan wishes aku sume tu.
tapi tak salah kan aku meng-list-kan wishes aku tu.
mane tau, tak dapat time umur 20 ni, dapat time 30 nanti ke, 40 ke, giler tua................
erm nak tau ape wishes yang aku dah list kan tu?
ade banyak ooo. tunggu eh.





okay, start dengan yang paling murah dulu.
aku nak sangat yang ni. dari dulu lagi.
sebab aku dah ade yang straight punye. so nak try yang curl punye lak.
yang ni takde lah mahal pun. under 100 je.
tapi yelah, kekadang tak teringat pun nak beli ni kan.
yang penting.....PINK!









okay, kita upgrade sikit harga barang kita.
yang ini, hp yang aku duk idam idamkan selama aku bergelar gadis belasan tahun.
sampai la ni tak tercapai weh. giler sedih.
ohhh. kalau zaman zaman aku umur 16,17 camtu, kira canggih gak lah hp ni.
time tu touch screen kureng mendapat tempat dihati orang mesia lagi
yang aku, duk lah berangan nak fon ni, kalau sekarang, nak beli?
sorry wa takmau. bagi free wa amek lah.








oh yang ini.................
aku nak aku nak! nak nak nak!
cantek giler lah bedsheet ni.
dah lah cinderella. lagi lah aku suka.
aku kan bajet cinderella. tapi takmau part yang dia sedih sedih jadi orang gaji tu
nak part yang time dia jadi pwincesss je. :P
best ouh dapat cadar ni. kilat kilat lagi. hover.
aku kan suka hover hover ni. T.T








hokay kita up lagi rege barang barang yang aku demand ni.
ye, aku nak gak Ipong 4s weh.
aku tengah berangan nak kumpul duit ni.
read : berangan NAK KUMPUL DUIT
bukan nye berangan nak beli weh. cemane nak beli, duit pun belum kumpul. haha!
tapi Ipong tersebut mesti lah dibogelkan kemudian dipakaikan pink suit.
baru lah yany camtu. awww








oh yang ini. slrp.
buat aku rasa cam nak campak lappy sekarang je bila tengok yang ini.
eh...tapi mane bole weh.
lappy pink aku sekarang ni banyak giler berjasa kat aku.
lappy aku ni, takde orang bole menandinginye.
kau takleh jumpa dalam dunia ni selain aku punye.
tak caye? nanti 1 hari aku update pasal lappy aku ni. 







oh yang ini!!!!!!!!!!!!
buat air liur aku meleleh meleleh leleh leleh weh.
serius!!!
pompuan mane yang tak suka mende mende seperti ini? bagitau!
kalau beliau tak suka, makna nye beliau kurang hormone oestrogen dan progesterone dalam badannye.
kalau lah aku dapat ni as my wed ring, memang aku sanggup berkhidmat tanpa henti untuk si dia.
haha! lain macam bunyi nye. k abaikan.








ouh yang ini. agak gak ade ke kat mesia ni?
i dont think so.
dress ni nampak cam edit je kan?
tapi ntah la, sebab aku cilok kat page 1D, ade orang cakap dress ni memang ade jual.
tapi kat mane aku lak lupa dia tulis katne.
tapi mesti best kan dpat dress ni.
ape??? tak best??? memang lah. korang ape tau.
kalau aku dapat ni pun aku tak pakai, gantung je buat tatapan. slrp!








erm..........kalau lah aku tak dapat jugak ekk 1D tadi tu,
 ade orang nak bagi yang ni pun boley weh. 
tak kisah. dah lah pwincessss. pink lak tu.
sangat gegurl tau. awww. pui.










tapi...........................................
kalau ade sesape nak bagi hadiah yang bawah ni,
sumpah! sumpah! aku sayang dia sampai bebiler.












































































































































































































TARAAA!!!






















tapi sayang banyak mane aku taktau lah.
sayang sebagai ape pun taktau.
kalau kau kawan aku, sayang sebagai kawan jela,
kalau MB yang bagi ni kat aku, aku sayang dia sebagai suami lah. eceh.









No comments:

Post a Comment