hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Friday 15 July 2011

Uni?

hye~
setelah seminggu aku tak usik benda alah ni,hari ni aku ingin menceritakan sesuatu.

hari ni kan...result UPU keluar...so aku pun belekbelek fb ku,bukak lah semacamamcam fb kawankawan...(kawan ke?)
meratarata diorang dapat...
ada yang best aku dengar...ada yang tak best...
tapi yang tak best nya tu yang ramai...
okay aku tak berani meluahkan secara terangterangan isi hati aku ni...
kang takut kang mana lah tahu suatu hari nanti mereka mereka ni baca blog aku ni,haa kang naye je.

tapi aku nak cakap,aku pelik dengan sorang budak ni,dia dapat uni best?
sedangkan result dia takde lah best pun weh...MUET pun...
takat tu sekolah rendah pun boleh sampai...
tapi yelah,course yang dia dapat tu,course hape je tah...yang orang dah ramai ambik...
tapi takpe lah...mungkin rezeki dia kud kan...
yang aku kata ni,budak matrix aku la...

ni lagi satu,tapi ni lebih kepada bunyi kagum...hehehe~
aku kagum ngan kawan aku sorang ni,walaupun dia tak dapat USM macam aku and dini, tapi dia dapat uni best macam yang kitorang sume nak...best tau!
tapi yela...dia kan dapat 4flat...eventhough MUET tak sama aku and Dini...
lagipun course dia,bukan sciences...kalau ada kaitan ngan sciences,memang harapan lah nak dapat kud...
sebab sciences sume dalam english...
ni kira rezeki kawan aku tu lah kan...
goodluck kawan ku...boleh lah minta mak kau belikan kete sebijik...senang ouh nak balik umah...
hehehe...

tapi aku lagi best kud...sebab aku lucky one among the others~
hehehe...aku dapat pergi tempat best kata mama aku...
dapat lak dengan bestfriend aku... :)
sukasuka~

No comments:

Post a Comment