hye..

ini blog untuk syok sendiri jerrr...

Tuesday 13 December 2011

selamat bertunang yany. :P

okay tadi kata nak update esok?
ah suka hati lah blog aku kan.
hehehe.

berdasarkan title di atas,
saya ingin mengumumkan bahawasanya saya telah sah menjadi tunangan orang pada hari ini.
heee~
Alhamdulillah segala program yang dirancang berjalan dengan sempurna...
takde masalah...
makanan untuk tetamu pun cukup...
malahan berlebih-lebih lagi...
huhuhu...

semua orang pun happy dengan majlis yang dilangsungkan ni...
saya apa lagi, senyum je memanjang hari ni.
hehehehe
tapi maaf lah,
tak banyak gambar yang dapat disertakan disini,
maklum lah,saya kan orang penting,
jadi, agak busy, so masa untuk snapping2 tak berapa nak cukup.
huhuhuhu

nanti nanti bila saya free, akan saya upload kan gambar gambar pada hari kejadian ye,
penat ni,
and, happy + excited tak habis lagi.
huahuahua

bye!

No comments:

Post a Comment